top of page

Vraag & Antwoord

 

Is er ook een winkel van gewoon; ik?

Na 18 jaar heb ik besloten om zonder winkel en dus van thuis uit verder te gaan met gewoon;ik. Het afhalen van je bestelling kan dus wel gewoon op mijn privéadres en hou voorlopig ook de vertrouwde 2 afhaaldagen aan. Dus op dinsdag en vrijdag tussen 10-19 uur en/of volgens afspraak.

Hoe gaat het bestellen in zijn werk?

Bij WINKEL kun je alle producten van gewoon; ik bekijken. Bij elk artikel kun je zien in welke kleuren, materialen, versies, afbeeldingen, lettertypen etc. het artikel verkrijgbaar is en hoeveel het kost (prijzen zijn incl. BTW en excl. verzendkosten).

Je kunt direct beginnen met het bestellen en "ontwerpen" van het artikel. Kies je eigen kleur, afbeelding, kleur en lettertype waar mogelijk. Klik vervolgens op "bestellen" en je artikel wordt automatisch in je winkelwagen geplaatst.

In de winkelwagen kun je zien welke artikelen je hebt besteld. Maar je kunt er ook je bestelling wijzigen en/of annuleren.

Hoe weet ik dat mijn bestelling verzonden is?

Bij een succesvolle bestelling krijg je een automatische "Bedankpagina" te zien.

Ik heb problemen met bestellen. Wat moet ik doen?

Lukt het je niet om een bestelling te plaatsen, mail dan naar info@gewoon-ik.nl of bel me even op 046-4428690. Vergeet bij e-mail niet je e-mailadres en een telefoonnummer te vermelden. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kan ik ook telefonisch iets bestellen?

Nee, om misverstanden te voorkomen neem ik geen telefonische bestellingen aan. Wel kun je een mailtje sturen naar info@gewoon-ik.nl.

Hoe werkt de betaling?

Klik onder de knop "Info" op "Betalen" om de uitgebreidere informatie te lezen.

Wat zijn je betaalgegevens?

De betaalgegevens zijn:
Gebruik bij buitenlandse betalingen altijd de IBAN- of BIC-code voor een snelle afhandeling:

IBAN NL56 RABO 0308 9387 12

BIC RABONL2U

Stuur je op verzoek ook een zakelijke factuur?

Ja, op verzoek kunnen wij bij de levering een zakelijke factuur toevoegen. Dit kun je in het winkelwagentje bij "Opmerkingen" invullen. Je krijgt dan een [PDF] factuur per mail toegestuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn vanaf € 7,50 en is afhankelijk van het gewicht.

Wat zijn de verzendkosten België/Duitsland?

Voor leveringen naar het buitenland gelden dezelfde leveringsvoorwaarden, alleen zijn de verzendkosten dan vanaf € 13,00. Ook hier is dit afhankelijk van het gewicht.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Je bestelling wordt verzonden binnen 5 werkdagen na ontvangst van de betaling. TNT post bezorgt in de regel de volgende dag, mits het afleveradres binnen Nederland is.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Indien je tijdens het aanbieden van je pakket niet thuis bent, zal de bezorger een briefje in de bus doen dat je pakket is aangeboden, en het adres van het dichtstbijzijnde postkantoor waar je het pakket kunt afhalen.

Kan ik een kadootje ook direct naar de ontvanger laten versturen?

Ja, dit kan, je kunt aan het einde van de bestelling je eigen gegevens invullen en ook de bezorggegevens.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, wil je de bestelling afhalen, geef dit dan duidelijk in het winkelmandje bij "Vragen - Bezorgadres - Afhalen". Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten en kunt contant betalen of je kunt het vooraf overmaken. Afhalen is mogelijk op dinsdag en vrijdag van 10.00 - 19.00 uur. Let wel op: Komt je de bestelling niet binnen een tijdsbestek van 2 weken afhalen, dan zullen de speciaal voor jou gemaakte producten in rekening worden gebracht middels een factuur.

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Producten die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben kunnen niet worden geruild.

Mocht een niet gepersonaliseerd product niet helemaal zijn zoals je verwacht had, dan kun je deze binnen 7 werkdagen terugsturen. Gelieve retourzendingen eerst per e-mail te melden. Stuur het artikel in een voldoende gefrankeerde verpakking, met vermelding van je gegevens (naam, telefoonnummer en e-mailadres) terug naar:

gewoon; ik
Dorpstraat 31a
6438 JS OIRSBEEK

Let op: ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

Indien de artikelen correct retour zijn ontvangen, maak ik binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag naar je over.

Let op: het rekeningnummer dat je opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan je de betaling aan ons hebt gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Klanten uit het buitenland dienen tevens de IBAN en BIC/SWIFT code van hun eigen bank te vermelden.

Heb je ook een  bedrijven kadoservice?

Jazeker, Ik kan ook goed voor je zakenrelaties en personeelsleden zorgen. Je kunt dit met een gerust hart aan mij uitbesteden. Heb je hier interesse in, dan kun je mij een mail sturen info@gewoon-ik.nl en dan zal ik je de mogelijkheden aanbieden.

Ik heb een vraag die hier niet behandeld is, wat kan ik nu het beste doen?

Als je een vraag hebt of een opmerking wilt doorgeven met betrekking tot gewoon; ik of je bestelling, dan hoor ik dat graag per mail of telefoon. Je vraag zal ik dan per mail of telefonisch beantwoorden zodra ik daar gelegenheid voor heb.

Moet ik bang zijn dat je mijn informatie aan derden doorgeeft?

Ik geef je persoonlijke gegevens, met inbegrip van je adres en e-mailadres, nooit en te nimmer door aan derden.

Hoe gaat gewoon; ik met mijn privacy om?

Als je een bestelling plaatst, heb ik je naam, e-mailadres, afleveradres nodig om je bestelling uit te voeren en je van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Om het winkelen bij gewoon; ik zo aangenaam mogelijk te laten zijn, sla ik met je toestemming je persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot je bestelling en het gebruik van mijn diensten op. Hierdoor kan ik de website personaliseren. Ik gebruik je e-mailadres om je te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als je hier niet langer prijs op stelt, kun je je uitschrijven op de nieuwsbrief.

Je website maakt gebruik van cookies. Hoe werkt dit?

In deze online winkel gebruik ik cookies om je klantgegevens op te slaan. Bij een volgend bezoek aan de winkel kunnen deze gegevens snel worden opgeroepen. Dankzij deze cookies hoef je niet telkens opnieuw deze gegevens in te vullen.

 

 

dé webwinkel voor bijzondere kinderkadootjes

bottom of page