
Vraag & Antwoord
Is er ook een winkel van gewoon; ik?
Na 18 jaar heb ik besloten om zonder winkel verder te gaan met gewoon;ik. Het afhalen van je bestelling kan alleen volgens afspraak. Ik neem dan contact met je op om een dag en tijd met je af te spreken.
Hoe gaat het bestellen in zijn werk?
Bij WINKEL kun je alle producten van gewoon; ik bekijken. Bij elk artikel kun je zien in welke kleuren, materialen, versies, afbeeldingen, lettertypen etc. het artikel verkrijgbaar is en hoeveel het kost (prijzen zijn incl. BTW en excl. verzendkosten).
Je kunt direct beginnen met het bestellen en "ontwerpen" van het artikel. Kies je eigen kleur, afbeelding, kleur en lettertype waar mogelijk. Klik vervolgens op "bestellen" en je artikel wordt automatisch in je winkelwagen geplaatst.
In de winkelwagen kun je zien welke artikelen je hebt besteld. Maar je kunt er ook je bestelling wijzigen en/of annuleren.
Hoe weet ik dat mijn bestelling verzonden is?
Bij een succesvolle bestelling krijg je een automatische "Bedankpagina" te zien.
Ik heb problemen met bestellen. Wat moet ik doen?
Lukt het je niet om een bestelling te plaatsen, mail dan naar esther72peters@gmail.com. Vergeet bij de e-mail niet je e-mailadres en een telefoonnummer te vermelden. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Kan ik ook telefonisch iets bestellen?
Nee, om misverstanden te voorkomen neem ik geen telefonische bestellingen aan.
Hoe werkt de betaling?
Klik onder de knop "Info" op "Betalen" om de uitgebreidere informatie te lezen.
Wat zijn je betaalgegevens?
De betaalgegevens zijn:
Gebruik bij buitenlandse betalingen altijd de IBAN- of BIC-code voor een snelle afhandeling:
IBAN NL56 RABO 0308 9387 12
BIC RABONL2U
Stuur je op verzoek ook een zakelijke factuur?
Ja, op verzoek kunnen wij bij de levering een zakelijke factuur toevoegen. Dit kun je in het winkelwagentje bij "Opmerkingen" invullen. Je krijgt dan een [PDF] factuur per mail toegestuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn vanaf € 7,50 en is afhankelijk van het gewicht.
Wat zijn de verzendkosten België/Duitsland?
Voor leveringen naar het buitenland gelden dezelfde leveringsvoorwaarden, alleen zijn de verzendkosten dan vanaf € 13,00. Ook hier is dit afhankelijk van het gewicht.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Je bestelling wordt verzonden binnen 5 werkdagen na ontvangst van de betaling. TNT post bezorgt in de regel de volgende dag, mits het afleveradres binnen Nederland is.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Indien je tijdens het aanbieden van je pakket niet thuis bent, zal de bezorger een briefje in de bus doen dat je pakket is aangeboden, en het adres van het dichtstbijzijnde postkantoor waar je het pakket kunt afhalen.
Kan ik een kadootje ook direct naar de ontvanger laten versturen?
Ja, dit kan, je kunt aan het einde van de bestelling je eigen gegevens invullen en ook de bezorggegevens.
Hoe kan ik een artikel ruilen?
Producten die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben kunnen niet worden geruild.
Mocht een niet gepersonaliseerd product niet helemaal zijn zoals je verwacht had, dan kun je binnen 7 werkdagen contact opnemen met Esther Peters via mail.... esther72peters@gmail.com ik neem dan z.s.m. contact met je op om dit met je af te handelen.
Heb je ook een bedrijven kadoservice?
Jazeker, Ik kan ook goed voor je zakenrelaties en personeelsleden zorgen. Je kunt dit met een gerust hart aan mij uitbesteden. Heb je hier interesse in, dan kun je mij een mail sturen esther72peters@gmail.com en dan zal ik je de mogelijkheden aanbieden.
Ik heb een vraag die hier niet behandeld is, wat kan ik nu het beste doen?
Als je een vraag hebt of een opmerking wilt doorgeven met betrekking tot gewoon; ik of je bestelling, dan hoor ik dat graag per mail. Je vraag zal ik dan z.s.m. beantwoorden.
Moet ik bang zijn dat je mijn informatie aan derden doorgeeft?
Ik geef je persoonlijke gegevens, met inbegrip van je adres en e-mailadres, nooit en te nimmer door aan derden.
Hoe gaat gewoon; ik met mijn privacy om?
Als je een bestelling plaatst, heb ik je naam, e-mailadres, afleveradres nodig om je bestelling uit te voeren en je van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Om het winkelen bij gewoon; ik zo aangenaam mogelijk te laten zijn, sla ik met je toestemming je persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot je bestelling en het gebruik van mijn diensten op. Hierdoor kan ik de website personaliseren. Ik gebruik je e-mailadres om je te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als je hier niet langer prijs op stelt, kun je je uitschrijven op de nieuwsbrief.
Je website maakt gebruik van cookies. Hoe werkt dit?
In deze online winkel gebruik ik cookies om je klantgegevens op te slaan. Bij een volgend bezoek aan de winkel kunnen deze gegevens snel worden opgeroepen. Dankzij deze cookies hoef je niet telkens opnieuw deze gegevens in te vullen.